Smart Badge
De Smart Badge technologie van EasyGo
Op Infra Relatiedagen Hardenberg ontvangt iedere bezoeker bij binnenkomst een badge waarin een speciale chip is verwerkt: de Smart Badge. Met deze Smart Badge kunnen bezoekers gemakkelijk informatie verzamelen bij deelnemers op de beursvloer.
Hoe werkt het?
De bezoekers scannen met hun Smart Badge de speciale badge reader die iedere deelnemer minimaal één ontvangt en zichtbaar op de stand dient te plaatsen. Het aantal readers wat je ontvangt is afhankelijk van het gekozen EasyGo pakket.
Na afloop van het beursbezoek ontvangen bezoekers een e-mail met daarin een overzicht van alle deelnemers die zij gescand hebben. Deze informatie wordt rechtstreeks uit je My Easyfairs profiel verzonden, zo kun je zelf bepalen welke informatie met de bezoeker gedeeld wordt.
Wat moet je als exposant doen tijdens de beurs?
Plaats de badge reader op je stand, in het gezichtsveld van de bezoeker. Zorg ervoor dat de reader op de juiste hoogte wordt geplaatst, makkelijk te scannen voor de bezoeker. Bekijk hier wat voorbeelden ter inspiratie.
De batterijen van de badge reader gaan de hele beurs mee.
Lever de badge reader aan het einde van de laatste beursdag weer in.
N.B. De badge readers die je huurt blijven eigendom van Poken NV. Niet teruggebrachte badge readers worden in rekening gebracht t.w.v. € 500.
Na afloop van de beurs ontvang je de gegevens van de bezoekers die jouw reader hebben gescand. Deze kun je ook downloaden via My Easyfairs.
Voordelen voor jou als exposant
Verspreid eenvoudig jouw bedrijfsinformatie
Ook bezoekers die je niet hebt gesproken ontvangen (na het scannen van jouw badge reader) je product- en bedrijfsinformatie via e-mail.
Reduceer kosten en verspilling
Dankzij digitale bedrijfsinformatie bespaar je op de (transport)kosten en verspilling van brochures, catalogi en printmateriaal.
Vereenvoudig jouw opvolging na de beurs
Je ontvangt per e-mail de data van de bezoekers die jouw badge reader hebben gescand.
Meer contacten en mogelijkheden
Combineer de badge reader met Visit Connect en scan ook de badges van bezoekers waarmee jij zelf het gesprek bent aangegaan.
Stimuleer de bezoekerservaring
Bezoekers die jouw badge reader scannen ontvangen jouw informatie digitaal. Super handig om die informatie via de mail meteen te delen met collega’s.