𝟳𝟬 𝗝𝗮𝗿𝗶𝗴 𝗷𝘂𝗯𝗶𝗹𝗲𝘂𝗺 𝗥𝗖𝗡 𝗴𝗲𝘃𝗶𝗲𝗿𝗱 𝗺𝗲𝘁 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗵𝘂𝗶𝘀𝘀𝘁𝗶𝗷𝗹
De restyling van de parken heeft een goede reden. RCN Vakantieparken bestaat namelijk 70 jaar. In 1952 opende RCN met Het Grote Bos haar eerste park. Inmiddels zijn ze met 18 vakantieparken in Nederland, Frankrijk en Duitsland uitgegroeid tot een bekende speler op de recreatiemarkt. Om dit jubileumjaar luister bij te zetten is in januari de nieuwe huisstijl geïntroduceerd.
“Deze nieuwe, eigentijdse visuele identiteit met frisse kleuren geeft het jubileumjaar extra glans en we zijn hiermee helemaal klaar voor de toekomst!” aldus Marketing Manager Martin van Schaik.
𝗜𝗻𝘃𝗲𝗻𝘁𝗮𝗿𝗶𝘀𝗲𝗿𝗲𝗻, 𝗽𝗹𝗮𝗻𝗻𝗲𝗻, 𝗽𝗿𝗼𝗱𝘂𝗰𝗲𝗿𝗲𝗻 𝗲𝗻 𝗽𝗹𝗮𝗮𝘁𝘀𝗲𝗻
Het doorvoeren van de nieuwe huisstijl wordt per locatie uitgevoerd. Aan iedere vernieuwing gaat een inventarisatie vooraf. Er wordt een plan gemaakt waarbij een goede routing middels bewegwijzering naar de verschillende objecten centraal staat. Met deze basis kunnen we de productie en later de plaatsing op locatie uitvoeren.
Voor de staanders van de verschillende borden en portalen zijn duurzame kastanje houten palen gebruikt. In combinatie met helder gekleurde tekstpanelen geeft dat een frisse, natuurlijke uitstraling. De link naar de kleuren van het nieuwe logo (het geel van de zon, het blauw van water en het groen van de natuur) komt mooi terug in de bebording.
𝗕𝗲𝘄𝗲𝗴𝘄𝗶𝗷𝘇𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴 𝗱𝗶𝗲 𝗴𝗮𝘀𝘁𝘃𝗿𝗶𝗷𝗵𝗲𝗶𝗱 𝘂𝗶𝘁𝘀𝘁𝗿𝗮𝗮𝗹𝘁
Onze Servicedienst wegbeheer heeft inmiddels menig park van nieuwe bewegwijzering voorzien. Met als resultaat mooie duurzame visitekaartjes voor deze gastvrije organisatie!
Geïnspireerd geraakt door de restyling van RCN? We gaan ook graag met uw project aan de slag! We brengen ruime ervaring, creativiteit en mooie materialen mee om u te ondersteunen! Onze adviseur bewegwijzering Edzard Bick gaat graag met u in gesprek! Maak dus snel een vrijblijvenden afspraak!