Wat ga je doen?
✅ Verkoopgesprekken voeren en adviseren van klanten over producten en diensten;
✅ Opstellen en opvolgen van offertes en orders;
✅ Samenwerken met collega’s van de buitendienst, voor een optimale klantervaring;
✅ Werkprocessen optimaliseren en CRM-systemen up to date houden.
Wat bieden wij jou?
– Een goed salaris, o.b.v 40uur €3.000 – €3.500;
– Minimaal 27 vakantiedagen;
– De mogelijkheid om (deels) thuis te werken;
– Informele werkomgeving waar initiatief en ondernemerschap centraal staat;
– Pensioenregeling en secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.
Wat verwachten wij van jou?
– Je bent minimaal afgestudeerd op MBO niveau 4;
– Je hebt kennis van MS Office;
– Je hebt een professionele beheersing van Nederlandse taal;
– Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
– Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar;
– Je denkt in oplossingen, bent commercieel, overtuigend en klantgericht;
– Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (essentieel voor communicatie binnen het team en met klanten).
Enthousiast geworden? Stuur dan een e-mail naar merel.masseus@hrgroep.nl
Vergeet niet je CV (en eventueel motivatie) mee te sturen.
Merel neemt snel contact met je op.