Wie ben jij?
Je bent een gedreven en positieve leider die in staat is om mensen mee te nemen, te motiveren en te zorgen dat ze bijdragen aan de optimale klantreis. Je begrijpt verwachtingen van klanten als geen ander en bent in staat dit om te zetten in dagelijks leiderschap.
Wat ga je bij ons doen?
– Dagelijks leidinggeven aan het verkoopteam (15 FTE) en indirect aan het serviceteam (20 FTE). Je zorgt ervoor dat het team haar werk kan uitvoert en een optimale klantreis biedt;
– Procesmatig sturen op het gebruik van het ERP-, en CRM-systeem;
– Je zorgt ervoor dat de afgesproken doelstellingen gerealiseerd worden en rapporteert aan de directie de (bijgestelde) prognoses en stelt bij daar waar nodig;
– Je adviseert bij de uitwerking van het (strategische) beleidsplan en jaarbudget;
– Medeverantwoordelijk voor de invulling van het commerciële beleid. Dit doe je onder andere door een marktverkenning, coördinatie marketing activiteiten en het onderhouden van contacten met belangrijke (potentiële) klanten;
– Je onderhoudt contacten met belangrijke (potentiële) toeleveranciers;
– Samen met HR zorg je voor een optimale bezetting en ontwikkeling van je team.
Je brengt met je mee:
– Een technische of commerciële opleiding op HBO niveau;
– Meerdere jaren ervaring op zowel commercieel als managementvlak;
– Gedegen kennis van de branche en pomptechniek is een pré;
– Nederlands en Engels in spraak en geschrift. Duits is een pré;
– Sterk technisch – commercieel gevoel;
– Je kunt met vertrouwelijke informatie omgaan.
Wat wij bieden:
– Een uitdagende functie in een innoverende en groeiende markt;
– Voldoende ruimte voor ontwikkeling van kennis en kunde;
– Familiaire informele sfeer waarin in we samen onze schouders er goed onder zetten;
– Een marktconform salaris dat past bij kennis en ervaring;
– 27 vakantiedagen per jaar;
– Leasefietsregeling;
– Collectieve pensioenvoorziening.