Taken:
• Het promoten en ontwikkelen van een internationaal merk op de Nederlandse markt
• Uitvoeren van marktonderzoek ter ondersteuning van de verkoopafdeling
• Conceptualiseren van creatieve campagnes om de doelgroep te bereiken en nieuwe leads voor sales te creëren
• Conceptualiseren van campagnes en promoties met de rental manager en sales manager
• Content creëren en beheren
• Proeflezen en goedkeuren van Nederlandse vertalingen
• Beheer van alle productbrochures, visitekaartjes etc.
• Beheren van de sociale mediaplatforms van het bedrijf, creëren van contentplannen en communitybeheer
• Plannen en organiseren van tentoonstellingen
• Ervoor zorgen dat de inhoud van de website up-to-date is en corporate marketing adviseren over benodigde updates
• Promotie- en merchandisingartikelen bestellen en beheren
• Bedrijfskleding
• Ervoor zorgen dat de huisstijl in de hele organisatie wordt doorgevoerd
• Nauw samenwerken met het corporate marketingteam om ervoor te zorgen dat alle marketinginitiatieven worden uitgerold op het hoofdkantoor in Nederland
• Algemene administratieve taken
• Regelen van interne evenementen
• Assisteren bij het plannen en controleren van het marketingbudget
• Het bedrijf ondersteunen bij verschillende projecten en systemen die geïmplementeerd moeten worden