11, 12 en 13 februari 2025 | Evenementenhal Hardenberg 

My Easyfairs

My Easyfairs is jouw persoonlijke bedrijfsprofiel op de beurswebsite waarop je voorafgaand aan de beurs al zichtbaar bent. Je kunt hier tevens alle documenten ter voorbereiding van jouw deelname vinden, waaronder het standhoudershandboek. Ook kun je via My Easyfairs gemakkelijk bestellingen plaatsen ten behoeve van jouw stand.

Tip:

Hoe uitgebreider je jouw online profiel in My Easyfairs vult, hoe meer interessante informatie je over jouw eigen organisatie deelt voorafgaand aan het event. Zo bereik je al voor jouw daadwerkelijke deelname een interessante doelgroep.

Hoe werkt het?

Als deelnemer ontvang je van ons een e-mailbevestiging van jouw inschrijving voor de beurs, met hierin alle informatie om optimaal gebruik te kunnen maken van My Easyfairs. Bezoekers van de website kunnen via de deelnemerslijst in één oogopslag kennis maken met jouw bedrijf. Zij klikken op jouw bedrijfsnaam en vinden zo jouw bedrijfsgegevens, producten en nieuws. Deze informatie en gegevens beheer je zelf via My Easyfairs. Informatie die je plaatst over jouw laatste innovaties en producten, kunnen bezoekers teruglezen op de beurswebsite. Het is dan ook aan jou hoeveel informatie je deelt met bezoekers van de website. 

Vragen?

Neem contact op met Exhibitor Activation voor hulp bij My Easyfairs:

exhibitoractivation@easyfairs.com
+31 (0) 523 289 818 

Handleiding My Easyfairs

Wanneer je als exposant inlogt in My Easyfairs zie je een tijdlijn, zoals hieronder is weergegeven, opgebouwd uit verschillende stappen. Wanneer je al deze stappen doorloopt en volledig vult, haal je het meeste rendement uit uw beursdeelname en My Easyfairs. Per stap is een uitgebreide beschrijving voor je opgesteld, die je via deze handleiding kunt raadplegen.

Log je voor de eerste keer in? Lees dan hier stap voor stap wat er van je verwacht wordt.

Scroll naar top